Η μετριοφροσύνη βλάπτει σοβαρά…το BRAND σου!
Ένα από τα πιο σημαντικά μηνύματα που πρέπει να κατευθύνεις προς το κοινό σου είναι οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να διαλέξουν εσένα έναντι του ανταγωνισμού. Πώς, όμως, θα «πλέξεις το εγκώμιο σου» όμορφα και με συνέπεια χωρίς να φαίνεσαι προς τα έξω σαν ένα «φαντασμένο» brand που περιαυτολογεί;
Αρχικά θα πρέπει να θυμάσαι 2 σπουδαία δεδομένα, στα οποία μπορείς να ανατρέχεις συχνά:
1) ΕΣΥ είσαι το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα και η δύναμη του brand σου.
2) Η μετριοφροσύνη (που σου είπε η μαμά σου να έχεις όταν ήσουν μικρός/ή) θα βλάψει σοβαρά το brand σου.
Αγκάλιασε τις super δυνάμεις σου και άρχισε να μιλάς για αυτές. Ο μελλοντικός σου πελάτης πρέπει να καταλάβει ότι η εμπειρία που βιώσει μαζί σου θα είναι εξαιρετική και το αποτέλεσμα, αυτό που επιθυμεί.
Με ποιον τρόπο η μετριοφροσύνη βλάπτει το brand σου;
Πολλοί άνθρωποι με τους οποίους μιλάω είναι πραγματικά καταπληκτικοί και καμία από τις αρετές τους δεν φαίνεται στην online παρουσία τους. Στις συνεδρίες που κάνουμε, όταν τους ρωτάω σε τι διαφέρουν και σε τι είναι καλύτεροι από τον ανταγωνισμό, οι περισσότεροι ΔΕΝ μου απαντάνε χωρίς πίεση. Ουσιαστικά είμαι εγώ αυτή που τους κατευθύνω ώστε να θυμηθούν ή να ανακαλύψουν τα δυνατά τους σημεία.
Τότε ακριβώς έρχεται η στιγμή που απευθύνομαι προς τον καθένα και την καθεμιά ξεχωριστά και επιμένω λέγοντας:
“Σταματήστε να δημιουργείτε πανομοιότυπα brand με όλους τους άλλους γύρω σας. Είστε μοναδικοί και αυτό θα πρέπει να βγει επιτέλους προς τα έξω.”
Πώς εσύ και το brand σου θα ανακτήσετε τις δυνάμεις σας!
Αν δυσκολεύεσαι να πεις στον εαυτό σου και στο κοινό σου γιατί είσαι καταπληκτικός/ή, κάνε την παρακάτω άσκηση. Ξεκίνα με την αυτοκριτική σου και θέσε στον εαυτό σου τα εξής ερωτήματα:
- Θα προσλάμβανες ΕΣΕΝΑ και όχι τον ανταγωνιστή σου;
- Για ποιους λόγους θα εμπιστευόσουν ΕΣΕΝΑ;
- Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στη ΔΙΚΗ ΣΟΥ δουλειά;
Μην το πολυσκέφτεσαι. Γράψε τα, απλά και σύντομα, και θα έχεις πλέον αρκετούς λόγους να μοιραστείς με το κοινό σου. Αν δυσκολεύεσαι, είμαι εδώ για να σε βοηθήσω (link στην επικοινωνία). Αν θέλεις να πάρεις λίγη έμπνευση ακόμη διάβασε εδώ για τους διαφορετικούς χαρακτήρες ενός brand!