Skip to main content

Η μετριοφροσύνη βλάπτει σοβαρά…το BRAND σου!

Ένα από τα πιο σημαντικά μηνύματα που πρέπει να κατευθύνεις προς το κοινό σου είναι οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να διαλέξουν εσένα έναντι του ανταγωνισμού. Πώς, όμως, θα «πλέξεις το εγκώμιο σου» όμορφα και με συνέπεια χωρίς να φαίνεσαι προς τα έξω σαν ένα «φαντασμένο» brand που περιαυτολογεί;

Αρχικά θα πρέπει να θυμάσαι 2 σπουδαία δεδομένα, στα οποία μπορείς να ανατρέχεις συχνά:

1) ΕΣΥ είσαι το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα και η δύναμη του brand σου.
2) Η μετριοφροσύνη (που σου είπε η μαμά σου να έχεις όταν ήσουν μικρός/ή) θα βλάψει σοβαρά το brand σου.

Αγκάλιασε τις super δυνάμεις σου και άρχισε να μιλάς για αυτές. Ο μελλοντικός σου πελάτης πρέπει να καταλάβει ότι η εμπειρία που βιώσει μαζί σου θα είναι εξαιρετική και το αποτέλεσμα, αυτό που επιθυμεί.

Με ποιον τρόπο η μετριοφροσύνη βλάπτει το brand σου;

Πολλοί άνθρωποι με τους οποίους μιλάω είναι πραγματικά καταπληκτικοί και καμία από τις αρετές τους δεν φαίνεται στην online παρουσία τους. Στις συνεδρίες που κάνουμε, όταν τους ρωτάω σε τι διαφέρουν και σε τι είναι καλύτεροι από τον ανταγωνισμό, οι περισσότεροι ΔΕΝ μου απαντάνε χωρίς πίεση. Ουσιαστικά είμαι εγώ αυτή που τους κατευθύνω ώστε να θυμηθούν ή να ανακαλύψουν τα δυνατά τους σημεία.

Τότε ακριβώς έρχεται η στιγμή που απευθύνομαι προς τον καθένα και την καθεμιά ξεχωριστά και επιμένω λέγοντας:

“Σταματήστε να δημιουργείτε πανομοιότυπα brand με όλους τους άλλους γύρω σας. Είστε μοναδικοί και αυτό θα πρέπει να βγει επιτέλους προς τα έξω.”

Πώς εσύ και το brand σου θα ανακτήσετε τις δυνάμεις σας!

Αν δυσκολεύεσαι να πεις στον εαυτό σου και στο κοινό σου γιατί είσαι καταπληκτικός/ή, κάνε την παρακάτω άσκηση. Ξεκίνα με την αυτοκριτική σου και θέσε στον εαυτό σου τα εξής ερωτήματα:

  1. Θα προσλάμβανες ΕΣΕΝΑ και όχι τον ανταγωνιστή σου;
  2. Για ποιους λόγους θα εμπιστευόσουν ΕΣΕΝΑ;
  3. Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στη ΔΙΚΗ ΣΟΥ δουλειά;

Μην το πολυσκέφτεσαι. Γράψε τα, απλά και σύντομα, και θα έχεις πλέον αρκετούς λόγους να μοιραστείς με το κοινό σου. Αν δυσκολεύεσαι, είμαι εδώ για να σε βοηθήσω (link στην επικοινωνία). Αν θέλεις να πάρεις λίγη έμπνευση ακόμη διάβασε εδώ για τους διαφορετικούς χαρακτήρες ενός brand!

🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! 

Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης:

🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους.

🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου.

📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου.

📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου.

🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις!

🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε.

Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨

#lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης: 🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους. 🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου. 📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου. 📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου. 🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις! 🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε. Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨ #lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
16 ώρες ago
View on Instagram |
1/3
🤔 Τι είναι τελικά το niche;

📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι

📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα

📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! 

✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ.

🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του.

Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche 
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
🤔 Τι είναι τελικά το niche; 📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι 📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα 📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! ✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ. 🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του. Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀 #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
2 ημέρες ago
View on Instagram |
2/3
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου.

🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου.

▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι.

▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση.

Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.

💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου;

🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα!

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου. 🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου. ▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι. ▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση. Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. 💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου; 🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
3 ημέρες ago
View on Instagram |
3/3