Κειμενογράφηση στη ψηφιακή εποχή
Στη ψηφιακή εποχή, στην οποία περισσότερο από ποτέ «ο χρόνος είναι χρήμα», τα πάντα αυτοματοποιούνται με σκοπό να κερδίζουμε πολύτιμες ώρες γεμάτες παραγωγικότητα. Τα πάντα; Ή μήπως όχι;
Ευτυχώς για μας τους παραδοσιακούς τύπους, υπάρχουν ακόμη δεξιότητες που δεν αυτοματοποιούνται και είναι απαραίτητες για την online επιχείρησή μας:
✔Ενσυναίσθηση: τι νιώθει το κοινό σου, τι φοβάται και τι το προβληματίζει. Μπες στη θέση του και νιώσε τα συναισθήματά του.
✔Επικοινωνία: κανένας αλγόριθμος και καμία μηχανή δεν μπορεί ν’ αντικαταστήσει την ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ούτε να προσαρμοστεί αυτόματα στις απαιτήσεις μιας συζήτησης με το κοινό σου.
✔Στρατηγική: η στρατηγική σκέψη είναι σύνθετη και όσα σενάρια και να προγραμματίσεις, πάντα το ανθρώπινο μυαλό θα σκέφτεται πιο ολιστικά και θα ενσωματώνει όχι μόνο data αλλά και συναίσθημα στη στρατηγική.
✔Δημιουργικότητα: κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη σπίθα της δημιουργικότητας που εμπεριέχει αυθορμητισμό, φαντασία και έμπνευση.
Τι περιέχει όλες αυτές τις ικανότητες και σε βοηθάει να προσεγγίσεις το ιδανικό σου κοινό στη ψηφιακή εποχή;
Τα κείμενά σου! Αυτά θα σε διαφοροποιούν πάντα από τον ανταγωνισμό, θα σε συνδέουν με τους ανθρώπους εκεί έξω, θα χτίζουν την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι, θα μεταφέρουν τις αξίες σου και την προσωπικότητά σου. Όλοι γράφουμε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το πώς γράφουμε όμως, κάνει τη διαφορά.
Αν επιθυμείς να ξεχωρίσεις στον online κόσμο, το ποιοτικό content είναι απαραίτητο! Στείλε μου μήνυμα εδώ αν θέλεις να ξεκινήσουμε μαζί το ταξίδι σου στον κόσμο της κειμενογράφησης που θα μετατρέψει τους ακόλουθούς σου σε πελάτες.