Skip to main content
keimenografisi-psifiaki-epohi

Κειμενογράφηση στη ψηφιακή εποχή

Στη ψηφιακή εποχή, στην οποία περισσότερο από ποτέ «ο χρόνος είναι χρήμα», τα πάντα αυτοματοποιούνται με σκοπό να κερδίζουμε πολύτιμες ώρες γεμάτες παραγωγικότητα. Τα πάντα; Ή μήπως όχι;

Ευτυχώς για μας τους παραδοσιακούς τύπους, υπάρχουν ακόμη δεξιότητες που δεν αυτοματοποιούνται και είναι απαραίτητες για την online επιχείρησή μας:

✔Ενσυναίσθηση: τι νιώθει το κοινό σου, τι φοβάται και τι το προβληματίζει. Μπες στη θέση του και νιώσε τα συναισθήματά του.
✔Επικοινωνία: κανένας αλγόριθμος και καμία μηχανή δεν μπορεί ν’ αντικαταστήσει την ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ούτε να προσαρμοστεί αυτόματα στις απαιτήσεις μιας συζήτησης με το κοινό σου.
✔Στρατηγική: η στρατηγική σκέψη είναι σύνθετη και όσα σενάρια και να προγραμματίσεις, πάντα το ανθρώπινο μυαλό θα σκέφτεται πιο ολιστικά και θα ενσωματώνει όχι μόνο data αλλά και συναίσθημα στη στρατηγική.
✔Δημιουργικότητα: κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη σπίθα της δημιουργικότητας που εμπεριέχει αυθορμητισμό, φαντασία και έμπνευση.

Τι περιέχει όλες αυτές τις ικανότητες και σε βοηθάει να προσεγγίσεις το ιδανικό σου κοινό στη ψηφιακή εποχή;

Τα κείμενά σου! Αυτά θα σε διαφοροποιούν πάντα από τον ανταγωνισμό, θα σε συνδέουν με τους ανθρώπους εκεί έξω, θα χτίζουν την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι, θα μεταφέρουν τις αξίες σου και την προσωπικότητά σου. Όλοι γράφουμε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το πώς γράφουμε όμως, κάνει τη διαφορά.

Αν επιθυμείς να ξεχωρίσεις στον online κόσμο, το ποιοτικό content είναι απαραίτητο! Στείλε μου μήνυμα εδώ αν θέλεις να ξεκινήσουμε μαζί το ταξίδι σου στον κόσμο της κειμενογράφησης που θα μετατρέψει τους ακόλουθούς σου σε πελάτες.

😓 Αν είσαι σαν πολλούς νέους επαγγελματίες μπορεί να έχεις βγει με ενθουσιασμό να διαφημίσεις τις υπηρεσίες σου online, αλλά η ανταπόκριση δεν είναι αυτή που περίμενες. 

Η αλήθεια είναι ότι το κλειδί για να προσελκύσεις πληρωμένους πελάτες δεν είναι μόνο το να μιλάς για τις υπηρεσίες σου, αλλά να κατανοήσεις εις βάθος τις ανάγκες των πελατών σου. Και εδώ μπαίνει η έρευνα αγοράς!

🔍 Γιατί η έρευνα αγοράς είναι τόσο σημαντική;

👌 Ξεκαθαρίζει το μήνυμά σου: Σου βοηθά να μιλάς στη γλώσσα των πελατών σου, αποφεύγοντας τη γενική ορολογία και δημιουργώντας μηνύματα που συνδέονται πραγματικά με αυτούς.

👌 Καθορίζει τα πραγματικά προβλήματα: Ακούγοντας τους πελάτες σου, καταλαβαίνεις ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα που θέλουν να λύσουν.

👌 Δίνει ιδέες για περιεχόμενο: Χρησιμοποίησε τις πληροφορίες για να δημιουργήσεις περιεχόμενο που πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες σου.

👌 Δημιουργεί αποτελεσματικά πακέτα: Σχεδίασε πακέτα που απευθύνονται ακριβώς στα προβλήματα των πελατών σου.

👌 Δημιουργεί επιτυχημένες σελίδες πωλήσεων: Χρησιμοποίησε τη γλώσσα και τις ανησυχίες των πελατών σου για να δημιουργήσεις σελίδες πωλήσεων που συνδέονται και πείθουν.

🔎 Πώς να ξεκινήσεις την έρευνα αγοράς σου:

📍 Δημιούργησε μία απλή Google Form με ερωτήσεις και κάνε share σε ομάδες στο Facebook, στο κοινό σου στα social, στα newsletters σου κλπ

📍 Κάνε απλές ερωτήσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, πώς νιώθουν, τι κάνουν και δεν πετυχαίνει, πώς θα ήθελαν ιδανικά να ήταν η ζωή τους.

😃 Κάνω πολύ συχνά τέτοιου είδους ερωτηματολόγια για τους πελάτες μου (ειδικά για coaches) και έχουν πραγματικά μεγάλη επιτυχία. Πες μου στα σχόλια αν κάνεις έρευνα αγοράς

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #marketresearch
😓 Αν είσαι σαν πολλούς νέους επαγγελματίες μπορεί να έχεις βγει με ενθουσιασμό να διαφημίσεις τις υπηρεσίες σου online, αλλά η ανταπόκριση δεν είναι αυτή που περίμενες. Η αλήθεια είναι ότι το κλειδί για να προσελκύσεις πληρωμένους πελάτες δεν είναι μόνο το να μιλάς για τις υπηρεσίες σου, αλλά να κατανοήσεις εις βάθος τις ανάγκες των πελατών σου. Και εδώ μπαίνει η έρευνα αγοράς! 🔍 Γιατί η έρευνα αγοράς είναι τόσο σημαντική; 👌 Ξεκαθαρίζει το μήνυμά σου: Σου βοηθά να μιλάς στη γλώσσα των πελατών σου, αποφεύγοντας τη γενική ορολογία και δημιουργώντας μηνύματα που συνδέονται πραγματικά με αυτούς. 👌 Καθορίζει τα πραγματικά προβλήματα: Ακούγοντας τους πελάτες σου, καταλαβαίνεις ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα που θέλουν να λύσουν. 👌 Δίνει ιδέες για περιεχόμενο: Χρησιμοποίησε τις πληροφορίες για να δημιουργήσεις περιεχόμενο που πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες σου. 👌 Δημιουργεί αποτελεσματικά πακέτα: Σχεδίασε πακέτα που απευθύνονται ακριβώς στα προβλήματα των πελατών σου. 👌 Δημιουργεί επιτυχημένες σελίδες πωλήσεων: Χρησιμοποίησε τη γλώσσα και τις ανησυχίες των πελατών σου για να δημιουργήσεις σελίδες πωλήσεων που συνδέονται και πείθουν. 🔎 Πώς να ξεκινήσεις την έρευνα αγοράς σου: 📍 Δημιούργησε μία απλή Google Form με ερωτήσεις και κάνε share σε ομάδες στο Facebook, στο κοινό σου στα social, στα newsletters σου κλπ 📍 Κάνε απλές ερωτήσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, πώς νιώθουν, τι κάνουν και δεν πετυχαίνει, πώς θα ήθελαν ιδανικά να ήταν η ζωή τους. 😃 Κάνω πολύ συχνά τέτοιου είδους ερωτηματολόγια για τους πελάτες μου (ειδικά για coaches) και έχουν πραγματικά μεγάλη επιτυχία. Πες μου στα σχόλια αν κάνεις έρευνα αγοράς #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #marketresearch
3 ημέρες ago
View on Instagram |
1/3
👉 Αν ξεκινάς τώρα το ταξίδι σου στα social media και στον online κόσμο τότε χρειάζεσαι γερές βάσεις. Αρκεί να απαντήσεις στα παρακάτω:

✅ ποιος/α είσαι

✅ τι κάνεις

✅ σε ποιους απευθύνεσαι 

✅ γιατί κάποιος να προτιμήσει εσένα και όχι τους ανταγωνιστές σου

👆 Ίσως σου φαίνονται εύκολα ή αυτονόητα και θέλεις να τα προσπεράσεις, αλλά δεν είναι!

Χρειάζονται προσοχή και μελέτη για να λειτουργούν ως σημείο αναφοράς κάθε φορά που θέλεις να δημιουργήσεις μια νέα υπηρεσία, ένα νέο προϊόν, ακόμα και νέο περιεχόμενο. 

🤩 Αν θέλεις να τα συζητήσουμε μαζί, στείλε μου μήνυμα! 

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
👉 Αν ξεκινάς τώρα το ταξίδι σου στα social media και στον online κόσμο τότε χρειάζεσαι γερές βάσεις. Αρκεί να απαντήσεις στα παρακάτω: ✅ ποιος/α είσαι ✅ τι κάνεις ✅ σε ποιους απευθύνεσαι ✅ γιατί κάποιος να προτιμήσει εσένα και όχι τους ανταγωνιστές σου 👆 Ίσως σου φαίνονται εύκολα ή αυτονόητα και θέλεις να τα προσπεράσεις, αλλά δεν είναι! Χρειάζονται προσοχή και μελέτη για να λειτουργούν ως σημείο αναφοράς κάθε φορά που θέλεις να δημιουργήσεις μια νέα υπηρεσία, ένα νέο προϊόν, ακόμα και νέο περιεχόμενο. 🤩 Αν θέλεις να τα συζητήσουμε μαζί, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
4 ημέρες ago
View on Instagram |
2/3
🤷 Ωραίος ο στόχος του να έχεις 10k followers στα social media σου, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις ένα βήμα πίσω;

Αν ξεκινήσεις με τέτοιους στόχους, το πιθανότερο είναι όλα να σου φαίνονται βουνό, διότι δεν έχεις βρει ακόμα:

1️⃣ Ποιο είναι το brand message σου; (Τι θέλεις να επικοινωνήσεις μέσω των posts σου;)

2️⃣ Ποιοι είναι οι πελάτες-στόχοι σου; (Πού βρίσκονται και πώς μπορούν να ταυτιστούν με το brand σου;)

3️⃣ Ποιες είναι οι αξίες του brand σου; (Ποιες αξίες θέλεις να προβάλλεις και πώς αυτές επηρεάζουν την προσφορά σου;)

4️⃣ Ποιες είναι οι μοναδικές πτυχές του brand σου; (Τι σε διαφοροποιεί από τους άλλους στον τομέα σου;)

5️⃣ Πώς προγραμματίζεις την οπτική ταυτότητα του brand σου; (Από λογότυπο μέχρι χρώματα και γραμματοσειρές, όλα παίζουν ρόλο!)

Γιατί αν εσύ είσαι ακόμα μπερδεμένος/η για την ταυτότητα του brand σου, τότε μπερδεύεις και τους πιθανούς σου πελάτες.

🎯 Η συμβουλή μου: Πριν βάλεις υψηλούς στόχους, κάνε ένα back to basics στο branding! Δώσε προτεραιότητα στη σαφήνεια και την κατανόηση της ταυτότητάς σου. Μόνο τότε μπορείς να χτίσεις μια στρατηγική που θα προσελκύσει και θα εμπνεύσει τους άλλους.

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
🤷 Ωραίος ο στόχος του να έχεις 10k followers στα social media σου, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις ένα βήμα πίσω; Αν ξεκινήσεις με τέτοιους στόχους, το πιθανότερο είναι όλα να σου φαίνονται βουνό, διότι δεν έχεις βρει ακόμα: 1️⃣ Ποιο είναι το brand message σου; (Τι θέλεις να επικοινωνήσεις μέσω των posts σου;) 2️⃣ Ποιοι είναι οι πελάτες-στόχοι σου; (Πού βρίσκονται και πώς μπορούν να ταυτιστούν με το brand σου;) 3️⃣ Ποιες είναι οι αξίες του brand σου; (Ποιες αξίες θέλεις να προβάλλεις και πώς αυτές επηρεάζουν την προσφορά σου;) 4️⃣ Ποιες είναι οι μοναδικές πτυχές του brand σου; (Τι σε διαφοροποιεί από τους άλλους στον τομέα σου;) 5️⃣ Πώς προγραμματίζεις την οπτική ταυτότητα του brand σου; (Από λογότυπο μέχρι χρώματα και γραμματοσειρές, όλα παίζουν ρόλο!) Γιατί αν εσύ είσαι ακόμα μπερδεμένος/η για την ταυτότητα του brand σου, τότε μπερδεύεις και τους πιθανούς σου πελάτες. 🎯 Η συμβουλή μου: Πριν βάλεις υψηλούς στόχους, κάνε ένα back to basics στο branding! Δώσε προτεραιότητα στη σαφήνεια και την κατανόηση της ταυτότητάς σου. Μόνο τότε μπορείς να χτίσεις μια στρατηγική που θα προσελκύσει και θα εμπνεύσει τους άλλους. #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
5 ημέρες ago
View on Instagram |
3/3