Skip to main content
7-mustika-apodotiki-istoselida

7 μυστικά για μία αποδοτική και “on brand” ιστοσελίδα

Τι σημαίνει για εσένα αποδοτική ιστοσελίδα; Ας ξεκινήσουμε διαφορετικά. Με ποιους τρόπους προσελκύει επισκέπτες η ιστοσελίδα σου; Είναι το περιεχόμενό σου ποιοτικό; Επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σου οι επισκέπτες για να ψάξουν μία νέα πληροφορία;

Για να απαντήσεις στις πιο πάνω ερωτήσεις είναι σημαντικό να μπορείς να «διαβάζεις» τα στατιστικά σου. Γιατί; Είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν ώστε να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα ως προς το πόσους και ποιους επισκέπτες έχει η ιστοσελίδα σου. Θα ανακαλύψεις, επίσης, πόση ώρα παραμένουν οι χρήστες σε αυτήν και σε ποιες κατηγορίες αλλά και πόσοι από αυτούς αποχωρούν αμέσως. Τα στατιστικά είναι αυτά που θα σε καθοδηγήσουν σε στρατηγικές βελτίωσης της δομής της αλλά και ενδυνάμωσης του περιεχομένου σου.

Τι επιπλέον, όμως, θα χρειαστείς για να δημιουργήσεις μια αποδοτική ιστοσελίδα;

1)Να έχεις βρει το κοινό σου.

Δεν μπορείς και δεν θα σε ωφελήσει να προσπαθείς να προσεγγίσεις όλους τους ανθρώπους εκεί έξω. Αν θέλεις να έχεις μια κερδοφόρα επιχείρηση θα πρέπει σίγουρα να ανακαλύψεις, εγκαίρως, ποιους ακριβώς βοηθάς και υποστηρίζεις και τελικά ποιανού το πρόβλημα λύνεις.

2)Να έχεις καταλήξει στις υπηρεσίες σου και πώς αυτές βοηθάνε τον ιδανικό σου πελάτη.

Όπως δεν μπορείς να είσαι η λύση στα προβλήματα όλων, έτσι δεν μπορείς να παρέχεις υπηρεσίες παντός είδους. Επικεντρώσου σε αυτήν την υπηρεσία την οποία και γνωρίζεις καλύτερα.

3)Να γνωρίζεις τα δυνατά σου σημεία και πώς ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό σου.

Ναι, εκεί έξω υπάρχουν κι άλλοι επαγγελματίες που παρέχουν την ίδια υπηρεσία με εσένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για εσένα. Μπορείς να ξεχωρίσεις όταν αναγνωρίσεις, αναδείξεις και παρουσιάσεις στο κοινό σου τα δυνατά σου σημεία.

Παρακάτω θα βρεις τα τελευταία 4 μυστικά!

4)Να έχεις βρει τα μηνύματά σου, δηλαδή τα βασικά σου κείμενα που θα πείσουν το κοινό σου να «αγοράσει» από εσένα.

Μόλις βρεις τα δυνατά σου σημεία, κατάγραψέ τα. Μέσα από αυτές τις λέξεις θα συντάξεις τα πρώτα και βασικά σου κείμενα, μηνύματα. Συνδύασέ τα με τις αξίες σου, τους στόχους και το όραμά σου. Χρησιμοποίησέ τα ώστε να προβάλλεις την επιχείρησή σου μέσα από την ιστοσελίδα σου.

5)Να έχεις γράψει την πρόταση αξίας σου, το κείμενο δηλαδή που συνοψίζει όσα προσφέρεις.

Να είναι συγκεκριμένο και συνοπτικό. Μην κουράζεις και μην προβαίνεις σε γενικεύσεις με σκοπό να κερδίσεις τις εντυπώσεις! Η προσφορά σου πρέπει να είναι ξεκάθαρη, λιτή και περιεκτική.

6)Να γνωρίζεις το όραμα και τις αξίες σου.

Να, δύο στοιχεία που αν τα χρησιμοποιήσεις σωστά, θα κάνεις το κοινό σου να ταυτιστεί ευκολότερα μαζί σου. Για σκέψου: εσύ γιατί ακολουθείς τους ανθρώπους που ακολουθείς; Το κοινό σας όραμα και οι κοινές σας αξίες, σας ενώνουν και σας ενδυναμώνουν σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

7)Σημαντικό είναι επίσης να έχεις καταλήξει στην οπτική σου επικοινωνία. Στο λογότυπο δηλαδή και στα χρώματα του brand σου.

Πάνω στα χρώματα και τα σχήματα βασίζεται ένα τεράστιο κομμάτι της ψυχολογία μας. Μην τα υποβαθμίζεις. Όπως ζητάς τη βοήθεια ενός διακοσμητή για τη χρωματική αρμονία των αντικειμένων με τα οποία διακοσμείς το σπίτι σου, έτσι ανέθεσε σε έναν ειδικό τη δημιουργία του λογοτύπου σου και τα χρώματα του brand σου, του 2ου σπιτιού σου.

Είναι όλα όσα θα χρειαστείς για να ξεκινήσεις οποιαδήποτε online παρουσία, πόσο μάλλον αυτήν που θα προβάλλεις μέσα από την ιστοσελίδα σου!

Με τη VIP υπηρεσία μου Be More Successful μπορούμε όλα αυτά να τα βρούμε μαζί και στη συνέχεια να δημιουργήσουμε το website που θα αντιπροσωπεύει όλα αυτά που πρεσβεύεις, όλα αυτά που είσαι και προσφέρεις.

🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! 

Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης:

🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους.

🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου.

📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου.

📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου.

🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις!

🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε.

Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨

#lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης: 🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους. 🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου. 📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου. 📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου. 🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις! 🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε. Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨ #lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
18 ώρες ago
View on Instagram |
1/3
🤔 Τι είναι τελικά το niche;

📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι

📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα

📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! 

✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ.

🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του.

Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche 
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
🤔 Τι είναι τελικά το niche; 📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι 📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα 📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! ✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ. 🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του. Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀 #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
2 ημέρες ago
View on Instagram |
2/3
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου.

🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου.

▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι.

▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση.

Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.

💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου;

🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα!

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου. 🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου. ▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι. ▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση. Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. 💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου; 🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
3 ημέρες ago
View on Instagram |
3/3