7 μυστικά για μία αποδοτική και “on brand” ιστοσελίδα
Τι σημαίνει για εσένα αποδοτική ιστοσελίδα; Ας ξεκινήσουμε διαφορετικά. Με ποιους τρόπους προσελκύει επισκέπτες η ιστοσελίδα σου; Είναι το περιεχόμενό σου ποιοτικό; Επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σου οι επισκέπτες για να ψάξουν μία νέα πληροφορία;
Για να απαντήσεις στις πιο πάνω ερωτήσεις είναι σημαντικό να μπορείς να «διαβάζεις» τα στατιστικά σου. Γιατί; Είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν ώστε να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα ως προς το πόσους και ποιους επισκέπτες έχει η ιστοσελίδα σου. Θα ανακαλύψεις, επίσης, πόση ώρα παραμένουν οι χρήστες σε αυτήν και σε ποιες κατηγορίες αλλά και πόσοι από αυτούς αποχωρούν αμέσως. Τα στατιστικά είναι αυτά που θα σε καθοδηγήσουν σε στρατηγικές βελτίωσης της δομής της αλλά και ενδυνάμωσης του περιεχομένου σου.
Τι επιπλέον, όμως, θα χρειαστείς για να δημιουργήσεις μια αποδοτική ιστοσελίδα;
1)Να έχεις βρει το κοινό σου.
Δεν μπορείς και δεν θα σε ωφελήσει να προσπαθείς να προσεγγίσεις όλους τους ανθρώπους εκεί έξω. Αν θέλεις να έχεις μια κερδοφόρα επιχείρηση θα πρέπει σίγουρα να ανακαλύψεις, εγκαίρως, ποιους ακριβώς βοηθάς και υποστηρίζεις και τελικά ποιανού το πρόβλημα λύνεις.
2)Να έχεις καταλήξει στις υπηρεσίες σου και πώς αυτές βοηθάνε τον ιδανικό σου πελάτη.
Όπως δεν μπορείς να είσαι η λύση στα προβλήματα όλων, έτσι δεν μπορείς να παρέχεις υπηρεσίες παντός είδους. Επικεντρώσου σε αυτήν την υπηρεσία την οποία και γνωρίζεις καλύτερα.
3)Να γνωρίζεις τα δυνατά σου σημεία και πώς ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό σου.
Ναι, εκεί έξω υπάρχουν κι άλλοι επαγγελματίες που παρέχουν την ίδια υπηρεσία με εσένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για εσένα. Μπορείς να ξεχωρίσεις όταν αναγνωρίσεις, αναδείξεις και παρουσιάσεις στο κοινό σου τα δυνατά σου σημεία.
Παρακάτω θα βρεις τα τελευταία 4 μυστικά!
4)Να έχεις βρει τα μηνύματά σου, δηλαδή τα βασικά σου κείμενα που θα πείσουν το κοινό σου να «αγοράσει» από εσένα.
Μόλις βρεις τα δυνατά σου σημεία, κατάγραψέ τα. Μέσα από αυτές τις λέξεις θα συντάξεις τα πρώτα και βασικά σου κείμενα, μηνύματα. Συνδύασέ τα με τις αξίες σου, τους στόχους και το όραμά σου. Χρησιμοποίησέ τα ώστε να προβάλλεις την επιχείρησή σου μέσα από την ιστοσελίδα σου.
5)Να έχεις γράψει την πρόταση αξίας σου, το κείμενο δηλαδή που συνοψίζει όσα προσφέρεις.
Να είναι συγκεκριμένο και συνοπτικό. Μην κουράζεις και μην προβαίνεις σε γενικεύσεις με σκοπό να κερδίσεις τις εντυπώσεις! Η προσφορά σου πρέπει να είναι ξεκάθαρη, λιτή και περιεκτική.
6)Να γνωρίζεις το όραμα και τις αξίες σου.
Να, δύο στοιχεία που αν τα χρησιμοποιήσεις σωστά, θα κάνεις το κοινό σου να ταυτιστεί ευκολότερα μαζί σου. Για σκέψου: εσύ γιατί ακολουθείς τους ανθρώπους που ακολουθείς; Το κοινό σας όραμα και οι κοινές σας αξίες, σας ενώνουν και σας ενδυναμώνουν σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.
7)Σημαντικό είναι επίσης να έχεις καταλήξει στην οπτική σου επικοινωνία. Στο λογότυπο δηλαδή και στα χρώματα του brand σου.
Πάνω στα χρώματα και τα σχήματα βασίζεται ένα τεράστιο κομμάτι της ψυχολογία μας. Μην τα υποβαθμίζεις. Όπως ζητάς τη βοήθεια ενός διακοσμητή για τη χρωματική αρμονία των αντικειμένων με τα οποία διακοσμείς το σπίτι σου, έτσι ανέθεσε σε έναν ειδικό τη δημιουργία του λογοτύπου σου και τα χρώματα του brand σου, του 2ου σπιτιού σου.
Είναι όλα όσα θα χρειαστείς για να ξεκινήσεις οποιαδήποτε online παρουσία, πόσο μάλλον αυτήν που θα προβάλλεις μέσα από την ιστοσελίδα σου!
Με τη VIP υπηρεσία μου Be More Successful μπορούμε όλα αυτά να τα βρούμε μαζί και στη συνέχεια να δημιουργήσουμε το website που θα αντιπροσωπεύει όλα αυτά που πρεσβεύεις, όλα αυτά που είσαι και προσφέρεις.