Ανακάλυψε τον χαρακτήρα του brand σου (brand personality). Vol.2
Αν για κάποιο λόγο δεν κατάφερες να βρεις το 1ο μέρος του άρθρου πάτησε εδώ. Εκεί θα βρεις του πρώτους 6 χαρακτήρες ανάμεσα στους οποίους πιθανόν να εντοπίσεις και αυτόν του δικού σου brand!Αν πάλι δεν τον έχεις ανακαλύψει ακόμα, τότε συνέχισε να διαβάζεις.
Είναι πολύ σημαντικό κάθε brand να έχει τον δικό του χαρακτήρα, προσωπικότητα. Επιπλέον, μόνο όταν αυτός ο χαρακτήρας είναι αυθεντικός και ξεκάθαρος, μπορεί το brand να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Η επιτυχία των κορυφαίων επιχειρήσεων παγκοσμίως κρύβεται στην ανάδειξη αυτή του χαρακτήρα τους. Κοινό μυστικό όλων των επιτυχημένων μεγάλων επιχειρήσεων παγκοσμίως είναι η ανάδειξη του χαρακτήρα του brand τους καθώς επίσης μέσα από την οποία συνδέονται συναισθηματικά με το κοινό τους.
Ποιον χαρακτήρα κρύβει το δικό σου brand;
7) «O κωμικός»: αυτά τα brands ενθαρρύνουν το κοινό τους να
διασκεδάζει και να χαίρεται τη ζωή. Βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά και πολύ δημιουργικά. Συνήθως ξεχωρίζουν για τις πολύ έξυπνες, δημιουργικές και με χιούμορ καμπάνιες τους. Παραδείγματα brands: Doritos, Fanta, M&Ms
8) «o Ήρωας»: αυτά τα brands προωθούν τον εαυτό τους ως κάτι ανώτερο το οποίο όχι μόνο εμπνέει αλλά θέλει να αφήσει και μία «κληρονομιά» η οποία θα αλλάξει τη ζωή του κόσμου. (μη θεωρείτε ότι ΔΕΝ μπορείτε να είστε ένα τέτοιο brand γιατί το να αλλάξεις τη ζωή του κοινού σου είναι ένα όραμα που θα μπορούσε να έχει ένας coach πχ ή ένας consultant).
Παραδείγματα brands: Nike, FedEx, Adidas, The Red Cross
9) «o Σοφός»: αναζητούν την αλήθεια, τη γνώση και τη σοφία. Μαθαίνουν δια βίου και λατρεύουν να εκφράζουν τις γνώσεις τους και να τις μοιράζονται με άλλους ανθρώπους. Είναι experts, ευφυής και έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Παραδείγματα brands: Google, BBC, IBM, National Geographic
Ή μήπως εντοπίζεις τον χαρακτήρα του ανάμεσα στους: «ο Παθιασμένος», «ο Ένας από μας» και «ο Φροντιστής»;
10) «ο Παθιασμένος»: ένα τέτοιο brand οικοδομεί γνήσιες, συναισθηματικές σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω του. Η ενθάρρυνση της αγάπης, της ζεστασιάς, της εκτίμησης είναι ο στόχος αυτού του brand. Απευθύνεται σε κοινό που χρειάζεται αγάπη και φροντίδα.
Παραδείγματα brands: Google, BBC, IBM, National Geographic
11) «ο Ένας από μας»: αυτά τα brands ξυπνάνε το συναίσθημα της οικειότητας, του «ανήκειν». Δείχνουν την απλότητα τους, την αυθεντικότητα και όλα αυτά που θα κάνουν το κοινό να ταυτιστεί μαζί τους. Παραδείγματα brands: ΙΚΕΑ, Target, GAP
12) «ο Φροντιστής»: φροντίζουν και προστατεύουν όλους αυτούς που έχουν ανάγκη. Η δοτικότητα και η γενναιοδωρία τους είναι αυτά που κερδίζουν το κοινό τους. Είναι υποστηρικτικοί και καθησυχαστικοί και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Παραδείγματα brands: UNICEF, Johnson & Johnson, Pampers
Τώρα που έχεις μπροστά σου όλες τις λεπτομέρειες, ποιον χαρακτήρα εντόπισες στο δικό σου brand;
Σκέψου προσεκτικά, ρώτα ανθρώπους που γνωρίζουν το brand σου και άρχισε να εξωτερικεύεις τα θετικά στοιχεία του δικού σου χαρακτήρα. Βρες τις λέξεις, τις εκφράσεις και τον τρόπο που το κοινό σου θα νιώσει τα δυνατά σου σημεία και όλα αυτά που μπορείς να του προσφέρεις.