Skip to main content

Ανακάλυψε τον χαρακτήρα του brand σου (brand personality). Vol.1

Το brand σου -για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό- πρέπει να έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει όλα αυτά που είσαι, που πρεσβεύεις, που προσφέρεις στο κοινό σου. 

Είναι ο τρόπος να δημιουργήσεις συναισθήματα στο κοινό και να συνδεθείς πιο αποτελεσματικά μαζί του. Επιπλέον είναι ένας από τους τρόπους να μεταφέρεις το όραμά σου, τις αξίες σου και να προσελκύσεις ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια “πιστεύω” με εσένα. 

Αν το brand σου ήταν άνθρωπος τι χαρακτήρα θα είχε; 

Το έχεις σκεφτεί; Είναι πολύ χρήσιμο να προσωποποιούμε τους πελάτες μας αλλά είναι εξίσου σημαντικό να το κάνουμε και με το ίδιο μας το brand. Αρχικά δες το όραμα και τις αξίες του brand σου, τα δυνατά σου σημεία και τις αδυναμίες σου. Είναι η βάση σου, το ξέρεις φαντάζομαι. 

Στη συνέχεια δες τις αναρτήσεις σου, τα video που κάνεις, τα email που ανταλλάσσεις με τους πελάτες, τα zoom meetings, τον τρόπο που παραδίδεις ένα project στον πελάτη και δες πώς κινείσαι, πώς μιλάς και τι αντίκτυπο έχεις στους πελάτες και το κοινό σου. Τέλος διάλεξε ποιο από τους πιο κάτω χαρακτήρες έχει το brand σου.

Βρες τον δικό σου χαρακτήρα:

1) «Ο δημιουργός»: αυτά τα brand ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητά τους. Τους οδηγεί η φαντασία και λατρεύουν την καινοτομία και τις νέες ιδέες. Σκέφτονται έξω από τα καθιερωμένα και έχουν καλλιτεχνική φύση.
Παραδείγματα brands: Youtube, Canva, Crayola, Pinterest

2) «Ο ηγέτης»: είναι δυναμικά brands, γεμάτα αυτοπεποίθηση και είναι leaders στον κλάδο τους. Ξεχωρίζουν για τις ηγετικές τους ικανότητες και την υπευθυνότητά τους και ο στόχος τους είναι να διατηρήσουν την επιτυχία τους. Προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ή προϊόντα που αντέχουν στον χρόνο. Παραδείγματα brands: Microsoft, Rolex, Mercedes Benz.

3) «Ο μάγος»: θέλουν να κάνουν τα όνειρα των πελατών τους, πραγματικότητα. Είναι οραματιστές και συνδέονται με το κοινό τους μέσω του μυστηρίου και της μεταμόρφωσης. Σκοπός τους είναι να αλλάξουν τις ζωές των ανθρώπων μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Παραδείγματα brands: Disney, Mac, PlayStation

Μήπως δεν βρήκες ακόμη τον χαρακτήρα του δικού σου brand; Συνέχισε παρακάτω:

4) «Ο επαναστάτης»: Είναι αντισυμβατικοί, πρωτότυποι, θαρραλέοι. Θέλουν να ξεχωρίζουν ακολουθώντας μεθόδους και στρατηγικές που διαφέρουν. Δεν δίνουν δεύτερη ευκαιρία σε οτιδήποτε δεν λειτουργεί.
Παραδείγματα brands: Diesel, Harley Davidson, Virgin

5) «Ο εξερευνητής»: Ψάχνουν την περιπέτεια, είναι ανεξάρτητοι, δεν συμβιβάζονται και θέλουν να ανακαλύπτουν νέα πράγματα. Δημιουργούν υπηρεσίες ή προϊόντα τα οποία προσφέρουν μία νέα εμπειρία, ένα ταξίδι στους πελάτες τους.
Παραδείγματα brands: Nasa, Jeep, The North Face

6) «Ο αθώος»: Δίνουν προτεραιότητα στην απλότητα, την ελευθερία και τη χαρά. Είναι brands που εμπιστεύεσαι, είναι αγνά και ειλικρινή.
Παραδείγματα brands: Dove, Avene, Body Shop

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος έχεις τη δυνατότητα να μάθεις τους υπόλοιπους 6 χαρακτήρες. Το βρίσκεις εδώ.

🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! 

Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης:

🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους.

🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου.

📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου.

📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου.

🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις!

🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε.

Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨

#lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
🌟 Πώς να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το website σου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σου! Ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις τα μυστικά της αποτελεσματικής κειμενογράφησης: 🕵️‍♀️ Γνώρισε το κοινό σου: Κατανόησε τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και πώς μπορείς να τους προσφέρεις λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους. 🌟 Εστίασε στα οφέλη: Αντί να αναφέρεις απλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων/υπηρεσιών σου, περιγράψε πώς θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πελατών σου όταν γίνουν πελάτες σου. 📚 Πρόσθεσε αξία: Παρείχε δωρεάν eBooks και newsletters που θα ενημερώνουν και θα εκπαιδεύουν το κοινό σου. Έτσι, χτίζεις εμπιστοσύνη και ενισχύεις την αξία του brand σου. 📝 Χρησιμοποίησε ελκυστικούς τίτλους: Δημιούργησε τίτλους που τραβούν την προσοχή και κείμενα που διαβάζονται εύκολα, ώστε οι επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα το brand σου. 🔗 Εσωτερικά links: Χρησιμοποίησε εσωτερικά links για να διευκολύνεις την πλοήγηση των επισκεπτών σου και να τους κρατήσεις περισσότερο στο site σου. Προσοχή, μην το παρακάνεις! 🚀Μην ξεχνάς το CTA! : Κλείσε τα κείμενά σου με ένα ισχυρό call to action (CTA) που παρακινεί τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (εγγραφή, αγορά, κατέβασμα eBook κλπ) για να συνδεθείτε. Θέλεις να δημιουργήσεις το ιδανικό website για το brand σου; 👉 Κάνε κλικ στο Link in Bio ή στείλε μου μήνυμα για να ξεκινήσουμε μαζί! 💬✨ #lorahasapoglou #bemoregr #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #website
18 ώρες ago
View on Instagram |
1/3
🤔 Τι είναι τελικά το niche;

📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι

📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα

📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! 

✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ.

🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του.

Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche 
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
🤔 Τι είναι τελικά το niche; 📍 Μήπως είναι μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά; Όοχι 📍 Μήπως είναι ένα γκρουπ με ίδια χόμπι, ενδιαφέροντα και ίδιο γούστο στα βιβλία; Μπαα 📍 Μήπως είναι ένα κοινό με ίδια ηλικία, ίδια οικογενειακή κατάσταση και ίδιο φύλλο; Μάντεψε ξανά! ✔ Μια σύντομη περιγραφή του πότε έχεις βρει το niche σου: όταν βρεις μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόβλημα που ΕΣΥ τους βοηθάς να ΛΥΣΟΥΝ. 🕵️‍♂️ Είναι λοιπόν στιγμή να ψάξεις ποιο είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του ιδανικού σου πελάτη και όχι ποια είναι τα χαρακτηριστικά του. Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις το πραγματικό niche σου; 🔍 Απάντησε σε αυτό το post με το πιο πρόσφατο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει στον ιδανικό σου πελάτη ή στείλε μου μήνυμα και ας το ανακαλύψουμε μαζί! 💬🚀 #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #niche #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
2 ημέρες ago
View on Instagram |
2/3
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου.

🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου.

▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι.

▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση.

Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.

💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου;

🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα!

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική
#συμβουλευτικη #branding #brandstrategist
#brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign
#brandingstrategy #digitalbranding #logobranding
#personalbrandingonline #personalbrandingconsultant
#επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness
#μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη
#Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις
#onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
👉 Η γλώσσα που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου μπορεί να διαμορφώσει τη σχέση με το κοινό σου. 🤓 Ο τόνος, το ύφος και οι λέξεις που επιλέγεις για να επικοινωνήσεις επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που το κοινό αντιλαμβάνεται το brand σου. ▪ Για παράδειγμα, αν υιοθετήσεις έναν φιλικό τόνο, εμπλουτισμένο με storytelling και παραδείγματα από την καθημερινότητά σου, δημιουργείς ένα συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό σου. Αυτό βοηθά στο να ταυτιστούν με εσένα και το brand σου, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο κοντά και συνδεδεμένοι. ▪ Αντίθετα, αν επιλέξεις ένα πιο επαγγελματικό και σοβαρό ύφος, το brand σου αποκτά κύρος και αξιοπιστία. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σου, ενώ ταυτόχρονα διατηρείς μία επαγγελματική απόσταση. Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις, οι λέξεις που θα επιλέξεις και τα συναισθήματα που θέλεις να προκαλέσεις στο κοινό σου, πρέπει να είναι σε πλήρη ευθυγράμμιση με την προσωπικότητα του brand σου και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. 💖 Ποια "γλώσσα" μιλάει στην καρδιά του ιδανικού κοινού σου; 🤩 Αν θέλεις να ανακαλύψουμε μαζί την κατάλληλη γλώσσα για το brand σου, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #logobranding #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα #greekbrand #συμβουλες #επιχειρησεις #onlinebusinesstips #onlinebusinessideas #idealclient
3 ημέρες ago
View on Instagram |
3/3