Skip to main content

Ανακάλυψε τον χαρακτήρα του brand σου (brand personality). Vol.1

Το brand σου -για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό- πρέπει να έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει όλα αυτά που είσαι, που πρεσβεύεις, που προσφέρεις στο κοινό σου. 

Είναι ο τρόπος να δημιουργήσεις συναισθήματα στο κοινό και να συνδεθείς πιο αποτελεσματικά μαζί του. Επιπλέον είναι ένας από τους τρόπους να μεταφέρεις το όραμά σου, τις αξίες σου και να προσελκύσεις ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια “πιστεύω” με εσένα. 

Αν το brand σου ήταν άνθρωπος τι χαρακτήρα θα είχε; 

Το έχεις σκεφτεί; Είναι πολύ χρήσιμο να προσωποποιούμε τους πελάτες μας αλλά είναι εξίσου σημαντικό να το κάνουμε και με το ίδιο μας το brand. Αρχικά δες το όραμα και τις αξίες του brand σου, τα δυνατά σου σημεία και τις αδυναμίες σου. Είναι η βάση σου, το ξέρεις φαντάζομαι. 

Στη συνέχεια δες τις αναρτήσεις σου, τα video που κάνεις, τα email που ανταλλάσσεις με τους πελάτες, τα zoom meetings, τον τρόπο που παραδίδεις ένα project στον πελάτη και δες πώς κινείσαι, πώς μιλάς και τι αντίκτυπο έχεις στους πελάτες και το κοινό σου. Τέλος διάλεξε ποιο από τους πιο κάτω χαρακτήρες έχει το brand σου.

Βρες τον δικό σου χαρακτήρα:

1) «Ο δημιουργός»: αυτά τα brand ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητά τους. Τους οδηγεί η φαντασία και λατρεύουν την καινοτομία και τις νέες ιδέες. Σκέφτονται έξω από τα καθιερωμένα και έχουν καλλιτεχνική φύση.
Παραδείγματα brands: Youtube, Canva, Crayola, Pinterest

2) «Ο ηγέτης»: είναι δυναμικά brands, γεμάτα αυτοπεποίθηση και είναι leaders στον κλάδο τους. Ξεχωρίζουν για τις ηγετικές τους ικανότητες και την υπευθυνότητά τους και ο στόχος τους είναι να διατηρήσουν την επιτυχία τους. Προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ή προϊόντα που αντέχουν στον χρόνο. Παραδείγματα brands: Microsoft, Rolex, Mercedes Benz.

3) «Ο μάγος»: θέλουν να κάνουν τα όνειρα των πελατών τους, πραγματικότητα. Είναι οραματιστές και συνδέονται με το κοινό τους μέσω του μυστηρίου και της μεταμόρφωσης. Σκοπός τους είναι να αλλάξουν τις ζωές των ανθρώπων μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Παραδείγματα brands: Disney, Mac, PlayStation

Μήπως δεν βρήκες ακόμη τον χαρακτήρα του δικού σου brand; Συνέχισε παρακάτω:

4) «Ο επαναστάτης»: Είναι αντισυμβατικοί, πρωτότυποι, θαρραλέοι. Θέλουν να ξεχωρίζουν ακολουθώντας μεθόδους και στρατηγικές που διαφέρουν. Δεν δίνουν δεύτερη ευκαιρία σε οτιδήποτε δεν λειτουργεί.
Παραδείγματα brands: Diesel, Harley Davidson, Virgin

5) «Ο εξερευνητής»: Ψάχνουν την περιπέτεια, είναι ανεξάρτητοι, δεν συμβιβάζονται και θέλουν να ανακαλύπτουν νέα πράγματα. Δημιουργούν υπηρεσίες ή προϊόντα τα οποία προσφέρουν μία νέα εμπειρία, ένα ταξίδι στους πελάτες τους.
Παραδείγματα brands: Nasa, Jeep, The North Face

6) «Ο αθώος»: Δίνουν προτεραιότητα στην απλότητα, την ελευθερία και τη χαρά. Είναι brands που εμπιστεύεσαι, είναι αγνά και ειλικρινή.
Παραδείγματα brands: Dove, Avene, Body Shop

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος έχεις τη δυνατότητα να μάθεις τους υπόλοιπους 6 χαρακτήρες. Το βρίσκεις εδώ.

❌ Μην προωθείς την υπηρεσία που προσφέρεις!

Όχι, δεν το έγραψα λάθος! Αντί να μιλάς γενικά για την υπηρεσία σου και τα πλεονεκτήματά της, πες ξεκάθαρα τι θα κερδίσουν όσοι αγοράσουν.

Με λίγα λόγια: Μίλα για τα αποτελέσματα, όχι για τη διαδικασία! 

Σκέψου καλά: 

✔ Ποιους βοηθάς

✔ Τι πρόβλημα λύνεις 

✔ Τι κερδίζει ο πελάτης στο τέλος της συνεργασίας σας. 

👉 Αν θέλεις να σου πω κι αλλά για το πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, στείλε μου μήνυμα! 

#lorahasapoglou #bemoregr #contentwriting #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα
❌ Μην προωθείς την υπηρεσία που προσφέρεις! Όχι, δεν το έγραψα λάθος! Αντί να μιλάς γενικά για την υπηρεσία σου και τα πλεονεκτήματά της, πες ξεκάθαρα τι θα κερδίσουν όσοι αγοράσουν. Με λίγα λόγια: Μίλα για τα αποτελέσματα, όχι για τη διαδικασία! Σκέψου καλά: ✔ Ποιους βοηθάς ✔ Τι πρόβλημα λύνεις ✔ Τι κερδίζει ο πελάτης στο τέλος της συνεργασίας σας. 👉 Αν θέλεις να σου πω κι αλλά για το πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #contentwriting #contentmarketing #content #contenttips #contentwriting #lovewriting #copywriter #copywritingforcreatives #copywriting #greece #onlinecourse #κειμενογραφηση #blogcontent #websitecopywriting #storytelling #personalbrandingonline #personalbrandingconsultant #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα
1 ημέρα ago
View on Instagram |
1/3
😎 “Χτίσε τη δική σου επιχείρηση και κέρδισε 10k/μήνα από το πρώτο 3μηνο”

Βλέπω συχνά τέτοιες καμπάνιες και κάθε φορά σκέφτομαι το ίδιο:

🙄 Εμ, στην Ελλάδα του 2024; Με μαθηματική ακρίβεια: αδύνατο! 

Δεν λέω ότι αν κάνεις αυτό που αγαπάς και δίνεις το 100% δεν μπορείς να έχεις κέρδος από τη νέα σου επιχείρηση αλλά θα γίνει αργά και σταθερά, με πολύ προσπάθεια και δουλειά.

Άλλωστε αν πετύχεις μέσα σε μια νύχτα, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα κρατήσει για πολύ! 

👉 Αν θέλεις να δεις την επιχείρησή σου να αναπτύσσεται σε κάτι ακόμη μεγαλύτερο και κερδοφόρο πρέπει πρώτα να χτίσεις γερά θεμέλια με ένα ισχυρό brand και να συνεχίσεις σταδιακά την άνοδό σου προς την κορυφή.

😉 Για να δημιουργήσουμε μαζί τις βάσεις, στείλε μου μήνυμα! 

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #emailmarketing #emailmarketingwebinar #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα
😎 “Χτίσε τη δική σου επιχείρηση και κέρδισε 10k/μήνα από το πρώτο 3μηνο” Βλέπω συχνά τέτοιες καμπάνιες και κάθε φορά σκέφτομαι το ίδιο: 🙄 Εμ, στην Ελλάδα του 2024; Με μαθηματική ακρίβεια: αδύνατο! Δεν λέω ότι αν κάνεις αυτό που αγαπάς και δίνεις το 100% δεν μπορείς να έχεις κέρδος από τη νέα σου επιχείρηση αλλά θα γίνει αργά και σταθερά, με πολύ προσπάθεια και δουλειά. Άλλωστε αν πετύχεις μέσα σε μια νύχτα, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα κρατήσει για πολύ! 👉 Αν θέλεις να δεις την επιχείρησή σου να αναπτύσσεται σε κάτι ακόμη μεγαλύτερο και κερδοφόρο πρέπει πρώτα να χτίσεις γερά θεμέλια με ένα ισχυρό brand και να συνεχίσεις σταδιακά την άνοδό σου προς την κορυφή. 😉 Για να δημιουργήσουμε μαζί τις βάσεις, στείλε μου μήνυμα! #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #emailmarketing #emailmarketingwebinar #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα
2 ημέρες ago
View on Instagram |
2/3
❌ Το mindset σου σε αποτρέπει από την επιτυχία!

Αν σκέφτεσαι ότι δεν είσαι ακόμα έτοιμος/η να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση γιατί δεν θα είναι αρκετά καλή και θα αποτύχεις, σου έχω νέα: δεν γίνεται να έχεις το τέλειο brand, αν δεν έχεις καν brand! 

Υπάρχει διαφορά μεταξύ του να έχεις υψηλούς στόχους και του να είσαι τελειομανής.

📌 Οι υψηλοί στόχοι σε παρακινούν να δράσεις, να πάρεις ρίσκα, να συνεχίσεις να προσπαθείς ακόμα κι αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες.

📌 Η τελειότητα είναι η δικαιολογία που δίνεις στον εαυτό σου γιατί φοβάσαι να κάνεις το πρώτο βήμα, ο φόβος ότι θα σε κρίνουν αυστηρά και θα σε απορρίψουν. 

Σου θυμίζω: κανείς δεν είναι τέλειος όταν ξεκινάει! (Ούτε βέβαια στη συνέχεια. Άσε που η τελειότητα είναι εντελώς βαρετή :-)

👉 Αν θέλεις να σχεδιάσουμε μαζί τα πρώτα σου βήματα στον επιχειρηματικό κόσμο, στείλε μου μήνυμα.

#lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #emailmarketing #emailmarketingwebinar #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα
❌ Το mindset σου σε αποτρέπει από την επιτυχία! Αν σκέφτεσαι ότι δεν είσαι ακόμα έτοιμος/η να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση γιατί δεν θα είναι αρκετά καλή και θα αποτύχεις, σου έχω νέα: δεν γίνεται να έχεις το τέλειο brand, αν δεν έχεις καν brand! Υπάρχει διαφορά μεταξύ του να έχεις υψηλούς στόχους και του να είσαι τελειομανής. 📌 Οι υψηλοί στόχοι σε παρακινούν να δράσεις, να πάρεις ρίσκα, να συνεχίσεις να προσπαθείς ακόμα κι αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες. 📌 Η τελειότητα είναι η δικαιολογία που δίνεις στον εαυτό σου γιατί φοβάσαι να κάνεις το πρώτο βήμα, ο φόβος ότι θα σε κρίνουν αυστηρά και θα σε απορρίψουν. Σου θυμίζω: κανείς δεν είναι τέλειος όταν ξεκινάει! (Ούτε βέβαια στη συνέχεια. Άσε που η τελειότητα είναι εντελώς βαρετή :-) 👉 Αν θέλεις να σχεδιάσουμε μαζί τα πρώτα σου βήματα στον επιχειρηματικό κόσμο, στείλε μου μήνυμα. #lorahasapoglou #bemoregr #συμβουλευτική #συμβουλευτικη #branding #brandstrategist #brandbuilding #επιχείρηση #yourbrand #branddesign #brandingstrategy #digitalbranding #emailmarketing #emailmarketingwebinar #επιχειρηση #επιχειρηματικότητα #brandawareness #μικρηεπιχειρηση #επιτυχια #αναπτυξη #θεσσαλονικη #Αθήνα
3 ημέρες ago
View on Instagram |
3/3