Ανακάλυψε τον χαρακτήρα του brand σου (brand personality). Vol.1

Το brand σου -για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό- πρέπει να έχει έναν μοναδικό χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει όλα αυτά που είσαι, που πρεσβεύεις, που προσφέρεις στο κοινό σου. 

Είναι ο τρόπος να δημιουργήσεις συναισθήματα στο κοινό και να συνδεθείς πιο αποτελεσματικά μαζί του. Επιπλέον είναι ένας από τους τρόπους να μεταφέρεις το όραμά σου, τις αξίες σου και να προσελκύσεις ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια “πιστεύω” με εσένα. 

Αν το brand σου ήταν άνθρωπος τι χαρακτήρα θα είχε; 

Το έχεις σκεφτεί; Είναι πολύ χρήσιμο να προσωποποιούμε τους πελάτες μας αλλά είναι εξίσου σημαντικό να το κάνουμε και με το ίδιο μας το brand. Αρχικά δες το όραμα και τις αξίες του brand σου, τα δυνατά σου σημεία και τις αδυναμίες σου. Είναι η βάση σου, το ξέρεις φαντάζομαι. 

Στη συνέχεια δες τις αναρτήσεις σου, τα video που κάνεις, τα email που ανταλλάσσεις με τους πελάτες, τα zoom meetings, τον τρόπο που παραδίδεις ένα project στον πελάτη και δες πώς κινείσαι, πώς μιλάς και τι αντίκτυπο έχεις στους πελάτες και το κοινό σου. Τέλος διάλεξε ποιο από τους πιο κάτω χαρακτήρες έχει το brand σου.

Βρες τον δικό σου χαρακτήρα:

1) «Ο δημιουργός»: αυτά τα brand ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητά τους. Τους οδηγεί η φαντασία και λατρεύουν την καινοτομία και τις νέες ιδέες. Σκέφτονται έξω από τα καθιερωμένα και έχουν καλλιτεχνική φύση.
Παραδείγματα brands: Youtube, Canva, Crayola, Pinterest

2) «Ο ηγέτης»: είναι δυναμικά brands, γεμάτα αυτοπεποίθηση και είναι leaders στον κλάδο τους. Ξεχωρίζουν για τις ηγετικές τους ικανότητες και την υπευθυνότητά τους και ο στόχος τους είναι να διατηρήσουν την επιτυχία τους. Προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ή προϊόντα που αντέχουν στον χρόνο. Παραδείγματα brands: Microsoft, Rolex, Mercedes Benz.

3) «Ο μάγος»: θέλουν να κάνουν τα όνειρα των πελατών τους, πραγματικότητα. Είναι οραματιστές και συνδέονται με το κοινό τους μέσω του μυστηρίου και της μεταμόρφωσης. Σκοπός τους είναι να αλλάξουν τις ζωές των ανθρώπων μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Παραδείγματα brands: Disney, Mac, PlayStation

Μήπως δεν βρήκες ακόμη τον χαρακτήρα του δικού σου brand; Συνέχισε παρακάτω:

4) «Ο επαναστάτης»: Είναι αντισυμβατικοί, πρωτότυποι, θαρραλέοι. Θέλουν να ξεχωρίζουν ακολουθώντας μεθόδους και στρατηγικές που διαφέρουν. Δεν δίνουν δεύτερη ευκαιρία σε οτιδήποτε δεν λειτουργεί.
Παραδείγματα brands: Diesel, Harley Davidson, Virgin

5) «Ο εξερευνητής»: Ψάχνουν την περιπέτεια, είναι ανεξάρτητοι, δεν συμβιβάζονται και θέλουν να ανακαλύπτουν νέα πράγματα. Δημιουργούν υπηρεσίες ή προϊόντα τα οποία προσφέρουν μία νέα εμπειρία, ένα ταξίδι στους πελάτες τους.
Παραδείγματα brands: Nasa, Jeep, The North Face

6) «Ο αθώος»: Δίνουν προτεραιότητα στην απλότητα, την ελευθερία και τη χαρά. Είναι brands που εμπιστεύεσαι, είναι αγνά και ειλικρινή.
Παραδείγματα brands: Dove, Avene, Body Shop

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος έχεις τη δυνατότητα να μάθεις τους υπόλοιπους 6 χαρακτήρες. Το βρίσκεις εδώ.

© BeMore. All rights reserved. With ♡ weboptions.